Luksusowy rejs w jednym z najpiękniejszych miejsc świata!

 

Wygoda podróżowania połączona z obsługą polskiego pilota i atrakcyjnymi wycieczkami.

 

Góry Błękitne, nowozelandzkie fiordy, wioska hobbitów, gejzery i gorące źródła Rotorua.

 

Kabina z balkonem! Pakiet all inclusive w pakiecie. 

  • 1 dzień

    WYLOT Z WARSZAWY

    Spotkanie z pilotem i grupą na lotnisku Chopina w Warszawie. Przelot do Auckland z przesiadkami.

      
  • 2 dzień

    DALSZY LOT DO AUCKLAND

    Kontynuacja podróży do Nowej Zelandii. Przekroczenie równika.

      
  • 3 dzień

    AUCKLAND

    Przylot do Auckland – największego miasta Wyspy Północnej i całej Nowej Zelandii. Zwiedzanie miasta położonego u stóp wygasłego wulkanu: dzielnica Parnell z zabytkową kolonialną zabudowąQueen Street. Przejazd obok wzgórza wulkanicznego Mt. Eden. Kolacja w obracającej się restauracji znajdującej się w wieży widokowej SkyCity. Nocleg w Auckland.

      
  • 4 dzień

    AUCKLAND / WAITOMO / HOBBITON (MATAMATA) / AUCKLAND / ROZPOCZĘCIE REJSU

    Wyjazd do miasteczka Matamata, w okolicach którego na prywatnej farmie znajduje się wioska hobbitów znana z filmów „Władca Pierścieni” oraz „Hobbit”. Zwiedzanie Hobbitonu. Powrót do Auckland i przejazd do portu. Wejście na statek. Rozpoczęcie rejsu. Nocleg na statku.

         
  • 5 dzień

    TOURANGA / ROTORUA

    Przypłynięcie do Touranga. Zwiedzanie z polskim pilotem. Wyjazd w kierunku Rotorua. Zwiedzanie Rotorua (gejzery, gorące źródła), w tym Te Puia Termal Reserve. Oglądanie najbardziej aktywnego gejzeru kraju – Pohutu, starej wioski maoryskiej i słynnego ptaka nielota – kiwi, symbolu Nowej Zelandii. Powrót na statek. Nocleg na statku.

     

      
  • 6 dzień

    GISBORNE

    Przypłynięcie do Gisborne, które nazywane jest "stolicą Chardonnay” w Nowej Zelandii. W okolicach miasta znajduje się plaża Kaiti, która była miejscem pierwszego lądowania kapitana Cooka w Nowej Zelandii (9 października 1769 r.). Miasto jest też związane z kulturą Maorysów, gdzie stare tradycje są wciąż widoczne w wielu częściach miasta. Zwiedzanie miasta z polskim pilotem. Nocleg na statku.

     

  • 7 dzień

    WELLINGTON

    Przypłynięcie do stolicy Nowej Zelandii – Wellington. Zwiedzanie miasta, oglądanie z okien autobusu kompleksu budynków parlamentubudynków rządowychkatedry św. Pawła. Wizyta w Muzeum Narodowym Nowej Zelandii Te Papa Tongarewa podczas której można lepiej poznać historię i kulturę Nowej Zelandii. Powrót na statek. Nocleg na statku.

     

  • 8 dzień

    PICTON

    Przepłynięcie przez malowniczą cieśninę Cooka na Wyspę Południową Nowej Zelandii do regionu Marlborough. Przypłynięcie do portu Picton. Czas wolny na samodzielne poznawanie miasta, które wypełnione jes kawiarniami i restauracjami (polecamy rybę z frytkami). Popularne atrakcje w Picton to muzeum morskie i akwarium. Ale w tym mieście nie brakuje też innych propozycji, takich jak wędkowanie, obserwowanie delfinów i spływy kajakowe. Można też spacerować lub jeździć na rowerze po pięknych okolicach lub spędzić dzień na zwiedzaniu malowniczych rejonów Marlborough udając się na jedną z wielu wycieczek po winnicach. Lokalne sklepy, oferują szeroki wybór drobiazgów, w tym ręcznie robioną biżuterię, obrazy lokalnych artystów i rzeźby w drewnie. Nocleg na statku.

     

      
  • 9 dzień

    AKAROA

    Przypłynięcie do Akaroa, pierwszego miasta na Wyspie Południowej, które założyli francuscy koloniści 160 lat temu. Galijskie wpływy można zauważyć w architekturze miasta i nazwach ulic. Zwiedzanie z polskim pilotem. Przejażdżka przez Akaroa z malowniczymi zatoczkami, panoramicznymi widokami na wzgórza i wypas owiec na zielonych łąkach. Nowa Zelandia słynie z hodowli owiec, dlatego odwiedzimy jedną z lokalnych farm w tej części Canterbury. Będzie można zobaczyć strzyżenie owiec oraz podziwiać talenty czworonożnych pasterzy, czyli psów pasterskich, które będą prezentować swoje umiejętności. Powrót na statek. Nocleg na statku.

  • 10 dzień

    DUNEDIN

    Przypłynięcie do Dunedin, znanego z najpiękniejszych wiktoriańskich budowli w kraju. Zwiedzanie z polskim pilotem. Krótka wycieczka po mieście a następnie przejazd do Royal Albatross Center aby poznać życie i zwyczaje albatrosa. Wycieczka z przewodnikiem opowiadająca historię albatrosa czarnoskrzydłego (Northern Royal Albatross) oraz obserwowanie tych wielkich ptaków z punktów widokowych na Górze Taiaroa gdzie znajduje się ich kolonia. Powrót na statek. Nocleg na statku.

     

      
  • 11 dzień

    REJS PANORAMICZNY PRZEZ FIORDY

    Rejs panoramiczny przez fiordy Doubtful Sound, Dusky Sound oraz Milford Sound na terenie Parku Narodowego Fiordland . Obserwowanie flory i fauny Wyspy Południowej. Nocleg na statku.

          
  • 12 dzień

    DZIEŃ NA MORZU

    Nocleg na statku.

     

          
  • 13 dzień

    DZIEŃ NA MORZU

    Nocleg na statku.

     

        
  • 14 dzień

    PRZYPŁYNIĘCIE DO SYDNEY

    Przypłynięcie do Sydney. Zakończenie rejsu. Przejazd do hotelu. Zwiedzanie Sydney – największego miasta Australii. W programie m.in. przejazd obok starej historycznej dzielnicy Rocks z kolonialną zabudową z czasów królowej Wiktorii. Do najważniejszych zabytków miasta należy również kościół św. Jakuba oraz mennica z pierwszej połowy XIX w. Oglądanie najbardziej charakterystycznej budowli i symbolu miasta, ikony współczesnej architektury, jaką jest wielki gmach Opery . Ciekawym obiektem jest też jeden z najwyższych i najdłuższych jednoprzęsłowych mostów świata – Sydney Harbour Bridge, rozciągający się 52 m nad wodami Zatoki Sydney. Fakultatywnie wjazd na obrotowy punkt widokowy na najwyższej budowli miasta – Sydney Tower (305 m). Nocleg w Sydney.

     
  • 15 dzień

    SYDNEY / GÓRY BŁĘKITNE

    Wyjazd do Parku Narodowego Gór Błękitnych . Pobyt w parku oferuje fantastyczne widoki, wspaniałe trasy wędrówek pośród wąwozów, gajów drzew gumowych i malowniczych urwisk. Błękitna mgiełka, której góry zawdzięczają swą nazwę, powstaje z olejku wydzielanego przez drzewa eukaliptusowe. Przejście do formacji skalnejo nazwie Trzy Siostry. Dla chętnych fakultatywnie zjazd najbardziej stromą kolejką na świecie w kompleksie Scenic World. Wizyta w urokliwym Parku Dzikiej Przyrody, w którym można obejrzeć rodzime zwierzęta Australii: kangury, koale, strusie, węże oraz krokodyle. Nocleg w Sydney.

        
  • 16 dzień

    SYDNEY / MELBOURNE

    Przejazd na lotnisko. Przelot do Melbourne, kulturalnej stolicy Australii, miasta z ciekawą architekturą, kolonialnym dziedzictwem i współczesnym wzornictwem. Zwiedzanie miasta. Programie między innymi oglądanie Gmachu Parlamentu Wiktorii, który jest największym budynkiem użyteczności publicznej wzniesionym w koloniach australijskich przez cały XIX wiek. Przejazd obok rynku Queen Victoria Market, głównego punktu orientacyjnego w Melbourne. Dalszy przejazd obok katedry św. Pawła, hotelu Windsor i teatrów Princess oraz Regent. Spacer po pięknych ogrodach Fitzroy gdzie można zobaczyć Cook's Cottage, piękny mały domek który był domem rodziców kapitana Jamesa Cooka. Po południu czas wolny na samodzielne poznawanie miasta. Można udać się do Oceanarium lub na rejs statkiem wycieczkowym po rzece Yarra czy udać się na platformę widokową Eureka Sky Deck. Nocleg w Melbourne.

        
  • 17 dzień

    MELBOURNE / GREAT OCEAN ROAD

    Po śniadaniu wyjazd z miasta w stronę Great Ocean Road. Trasa jest pełna wspaniałych miejsc, niesamowitych widoków i cudów natury. Po drodze przerwa na poranną herbatę w nadmorskiej miejscowości Anglesea oraz czas na zdjęcia przy Łuku Pamięci, bramie do Great Ocean Road. Wizyta w popularnych, przybrzeżnych miasteczkach Apollo Bay oraz Lorne - raju dla surferów. Podróżując wzdłuż Great Ocean Road, można podziwiać widok na wysokie wapienne klify, rozległe białe plaże i zachwycające leśne krajobrazy. Widoki obfitują w kontrast między surowym wybrzeżem a zielonymi lasami deszczowymi. Dojazd do niesamowitych Dwunastu Apostołów - grupy naturalnych kolumn wapiennych wyrastających z Oceanu Południowego. Spacer wzdłuż promenady aby podziwiać widoki z platform widokowych. W drodze powrotnej można zobaczyć spektakularne nocne światła Melbourne, przekraczając most West Gate. Nocleg w Melbourne.

     

        
  • 18 dzień

    WYLOT Z MELBOURNE

    Przelot do Warszawy z przesiadkami.

      
  • 19 dzień

    POWRÓT DO WARSZAWY

      
     
  • PUBLIKACJA I KOPIOWANIE PROGRAMÓW WYCIECZEK, TREŚCI INFORMACJI PRAKTYCZNYCH ZAMIESZCZONYCH NA STRONIE WWW.CTPOLAND.COM.PL W CAŁOŚCI LUB W CZĘŚCI, BEZ WYRAŹNEJ, PISEMNEJ ZGODY BIURA JEST ZABRONIONE.

Cena obejmuje:

  1. Przelot na trasie Warszawa - Auckland i Melbourne - Warszawa z przesiadkami w portach lotniczych oraz przelot Sydney - Melbourne.
  2. Przejazdy mikrobusem lub autokarem wg programu.

     Uwaga: podczas wycieczek w czasie rejsu, prywatny transport dla grupy lub dołączenie do innych pasażerów statku.

  1. Zakwaterowanie w hotelach ****/*** w pokojach 2-os. z łazienką (2 osoby w pokoju).
  2. Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów wymienionych w programie.
  3. Opiekę polskiego pilota grupy na całej trasie wycieczki oraz lokalnego przewodnika lub opieka pilota-przewodnika na całej trasie wycieczki.
  4. Opłaty lotniskowe oraz opłaty za wystawienie biletów.
  5. Posiłki (ilość wskazuje cyfra w ikonce przy każdym dniu programu).
  6. Ubezpieczenie KLiA (w tym ryzyko powikłań i zaostrzeń chorób przewlekłych), NNW i bagażu.
  7. Opłata na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.
  8. Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy.
  9. Elektroniczne potwierdzenie podróży (ETA) do Nowej Zelandii dla posiadaczy paszportu RP. 
  10. Podatek VAT.
  11. Rejs z Auckland do Sydney liniami NCL w terminie 04.02-14.02.2020.

     Podczas rejsu:

  1. Zakwaterowanie w kabinie 2-os z balkonem.
  2. Serwis bagażowy: podczas wejścia i zejścia ze statku
  3. Serwis w kabinie: sprzątanie kabiny dwa razy dziennie, wieczorne przygotowanie łóżek
  4. Posiłki podczas rejsu: śniadanie, lunch, przekąski między posiłkami, kolacja;
  5. Napoje do posiłków: herbata, zwykła kawa, woda stołowa i lemoniada w restauracji bufetowej  
  6. Pakiet Premium All Inclusive podczas rejsu.
  7. Korzystanie z urządzeń sportowo – rekreacyjnych na pokładach statku: basen, jacuzzi, boiska sportowe, fitness center
  8. Udział w imprezach organizowanych na statku: przedstawienia w teatrze, koncerty, dyskoteka i dancingi, wstęp do kasyna.
  9. Opłaty portowe i taksy podczas rejsu.
  10. Obowiązkowe napiwki na statku.

  

Cena nie obejmuje:

  • Napojów do posiłków przed i po rejsie.
  • Napiwków dla lokalnych przewodników i kierowców płatnych w Australii i Nowej Zelandii (30 USD).
  • Udziału w wycieczkach i zajęciach fakultatywnych nie objętych programem zwiedzania.
  • Usług tragarzy na lotniskach i w hotelach.

 

Podczas rejsu cena nie obejmuje:

  1. Dodatkowych napojów poza pakietem Premium All Inclusive.
  2. Wycieczek fakultatywnych podczas rejsu nie ujętych w programie
  3. Wydatków osobistych (fryzjer, odnowa biologiczna – wstęp oraz zabiegi, telefon poza statek, internet, pralnia, czyszczenie butów)

 

Wymagania dot. paszportu RP:

Paszport musi być ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu do Polski oraz posiadać co najmniej 2 wolne strony.

  

Australia:

Wiza turystyczna do Australii wyrabiana jest elektronicznie. Wnioski należy składać za pośrednictwem strony internetowej Ministerstwa ds. Imigracji (www.immi.gov.au).

 

Standardowe ubezpieczenie CT Poland w podróży w zakresie kosztów leczenia wynosi 100 000 EUR

Podniesienie sumy ubezpieczenia kosztów leczenia do:
  • 150 000 EUR - dopłata około 43 PLN/os.
  • 300 000 EUR - dopłata około 72 PLN/os.

W przypadku chęci podniesienia sumy ubezpieczenia powyżej 300 000 EUR prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta:

info@ctpoland.com.pl, tel. 22 6545133

Biuro Podróży CT Poland gwarantuje swoim klientom stałość cen po zawarciu umowy uczestnictwa. Podane ceny uwzględniają wszystkie koszty związane z udziałem w wycieczkach CT Poland

Obywatele RP udający się do Nowej Zelandii i Australii muszą posiadać paszport, który powinien być ważny minimum 6 miesięcy od dnia powrotu z wycieczki i posiadać co najmniej 1 wolną stronę. Prosimy pamiętać o zabraniu paszportu. 

Udając się turystycznie do Nowej Zelandii do 90 dni pobytu należy uzyskać ETA. W przypadku tej wycieczki CT Poland uzyskuje ETA w imieniu klienta. 

Wybierając się turystycznie do Australii należy mieć ważną wizę. Wiza uzyskiwana jest on-line, samodzielnie przez klienta na minimum 40 dni przed wycieczką. Jest ona bezpłatna

Wnioski można składać za pośrednictwem strony internetowej Ministerstwa ds. Imigracji i Obywatelstwa Australii pod adresem: http://www.immi.gov.au/contacts/forms/europe/. Dokładną instrukcję jak należy aplikować o wizę klienci otrzymują przy podpisaniu umowy na wycieczkę. 

Otrzymaną e-mailem wizę należy wydrukować i zabrać ze sobą na lotnisko.

Przeloty odbywają się samolotami rejsowymi z międzylądowaniami. Ze względu na dużą odległość, trwają one kilkanaście godzin.

Informacje o godzinach przelotów i zbiórce na lotnisku w dniu wylotu otrzymają Państwo na ok. trzy tygodnie przed wycieczką w liście, który wysyłamy e-mailem lub pocztą. 

Podczas krótkich lotów, na terenie Europy linie lotnicze nie zapewniają posiłku oraz napojów. Istnieje możliwość kupienia kanapki na pokładzie za ok. 5 EUR/szt. Podczas długich rejsów serwowane będą minimum dwa posiłki, w tym co najmniej jeden ciepły oraz zimne i ciepłe napoje.

Wybór miejsca w samolocie możliwy jest tylko podczas odprawy na lotnisku.

Podczas międzylądowań nie ma dostępu do bagażu głównego.

Podczas spotkania na lotnisku pilot przekaże Państwu dokumenty podróży: wydruk biletu elektronicznego na przelot międzynarodowy, polisę ubezpieczeniową, ETA do Nowej Zelandii i zawieszkę na bagaż.  

UWAGA: Po odprawie prosimy nie wyrzucać wydruku biletu elektronicznego. Może okazać się on niezbędny podczas powrotnego lotu do Polski.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami w przypadku opóźnienia lub odwołania lotu linia lotnicza zapewnia przelot w późniejszym terminie, a jeśli to konieczne także nocleg 
i wyżywienie.

Bagaż główny: 1 bagaż na osobę nie przekraczający wagi 20 kg lub 30 kg (w zależności od linii lotniczej) oraz sumy wymiarów zewnętrznych (wysokość + długość + szerokość) 158 cm. Dla dwóch lub więcej osób posiadających jedną sztukę wspólnego bagażu, waga bagażu nie może przekroczyć również 20 kg lub 30 kg. Informacje o przewoźniku oraz o limicie bagażowym znajdą Państwo w liście, który prześlemy przed wylotem.

Podczas przelotu na Antypodach między Sydney a Melbourne ciężar nadanego bagażu nie może przekroczyć 23 kg/os.

UWAGA: Międzynarodowi przewoźnicy mają własny taryfikator opłat za nadbagaż, od 100 EUR za kolejny bagaż o wadze do 23 kg. 

UWAGA: Prosimy pamiętać o podpisaniu bagażu i zapięciu na szyfr lub kłódkę. 

Bagaż podręczny: 1 bagaż na osobę nie przekraczający wagi 5-8 kg (zależnie od linii lotniczych), oraz sumy wymiarów zewnętrznych (wysokość + długość + szerokość) 115 cm. Można zabrać również na pokład samolotu płaszcz, parasol, niedużych rozmiarów torebkę i niewielką ilość materiałów do czytania. Wszystkich pasażerów obowiązują przepisy dotyczące przewozu bagażu, np. zakaz przewozu przedmiotów niebezpiecznych oraz przepisy celne i graniczne.                    

Z uwagi na charakter wycieczki najwygodniejszym bagażem będzie walizka na kółkach o niewielkich rozmiarach.

Podczas pakowania przydatne okażą się duże plastikowe torby. Może się zdarzyć, że w trakcie podróży część ubrań zamoknie od deszczu czy wilgoci w powietrzu. W wilgotnym klimacie ubrania schną wiele dni i przełożenie ich do oddzielnych plastikowych toreb pozwoli oddzielić je od reszty suchych ubrań.

Zdarza się, że podczas lotu kosmetyki tracą szczelność i rozlewają się w bagażu. Dobrze jest je również zapakować w oddzielne plastikowe woreczki.

Jeśli podróżujemy z drugą osobą, mając do dyspozycji dwie walizki, dobrze jest spakować część rzeczy każdej z osób do jednej, pozostałe do drugiej. W przypadku opóźnienia jednego bagażu przez linie lotnicze, co zdarza się bardzo rzadko, pozwoli to komfortowo doczekać momentu dostarczenia przez linię bagażu.

Podczas wycieczki oraz podczas pobytu na lotnisku sami opłacają Państw usługi bagażowe, jeśli będą Państwo chcieli z nich skorzystać. W niektórych miejscach usługi takie nie są dostępne. Może się zdarzyć, że będą Państwo musieli sami przenieść bagaż z autokaru do hali odlotów. Prosimy wziąć to pod uwagę przygotowując bagaż.

  • Bagaż podręczny nie powinien być zbyt duży i ciężki. Warto trzymać dokumenty lub pieniądze oddzielnie, w razie utraty nie stracą Państwo wszystkiego. Ze względu na przelot samolotem (zarówno podczas przelotów międzynarodowych, jak i wewnątrz Australii) w bagażu podręcznym nie wolno przewozić przedmiotów zaliczanych do niebezpiecznych (nożyki, pilniczki oraz płyny, żele i aerozole itp.). Zgodnie z przepisami płyny przewożone w bagażu podręcznym muszą znajdować się w pojemnikach, z których żaden nie może przekraczać 100 ml - muszą być one zapakowane w jedną przezroczystą plastikową zamykaną torbę o pojemności nie przekraczającej jednego litra (np. torebka dwuścienna w wymiarach 22 cm x 15 cm z plastikowym suwakiem). Perfumy i alkohol zakupione w sklepach wolnocłowych można wnosić na pokład samolotów, jednak muszą być one zapakowane w specjalnie zapieczętowane przez personel sklepu torby.

    PŁYNY O POJEMNOŚCI POWYŻEJ 100 ML, ZAKUPIONE POZA UE, NIE MOGĄ BYĆ WWOŻONE DO UE W BAGAŻU PODRĘCZNYM (oznacza to, że jeśli powrót do kraju odbywa się przez port UE, nie można dokonać zakupu takich płynów na lotnisku w Australii).

    W bagażu podręcznym przyda się długopis, gdyż podczas podróży wypełnia się liczne formularze wjazdowe, wyjazdowe, deklaracje celne itd. 

    UWAGA: W Nowej Zelandii obowiązuje bezwzględny zakaz wwożenia artykułów spożywczych, owoców, roślin, nasion, kwiatów itp.  Prosimy o tym pamiętać pakując bagaż. Dotyczy to również bagażu głównego!!!

    Zezwala się na przywóz produktów spożywczych fabrycznie zapakowanych, zawierających na opakowaniu szczegółową informację w języku angielskim o składzie i nazwę kraju pochodzenia. Produkty te należy bezwzględnie wpisać do deklaracji celnej i na polecenie celnika okazać do skontrolowania. 

    Na statek NIE MOŻNA WNOSIĆ ALKOHOLU!!!

    • ubrania dostosowane do trasy i terminu (proszę sprawdzić w tabeli klimatycznej): lekkie, oddychające, wygodne, sweter lub inne ciepłe okrycie, które może się przydać podczas pobytu w klimatyzowanych pomieszczeniach ,
    • odpowiednie stroje potrzebne podczas rejsu,
    • wygodne obuwie, np. sportowe, antypoślizgowe, przewiewne,
    • małą torbę lub plecak na całodzienne zwiedzanie lub przejazdy autokarem.

    Może się przydać również ostatniego dnia rejsu, ponieważ główne bagaże są zbierane w nocy poprzedzającej zejście ze statku.

    • przydatne będą plastikowe torebki, do spakowania ubrań, oraz kosmetyków w celu zabezpieczenia ich w czasie lotu,
    • płaszcz przeciwdeszczowy, parasol,
    • sugerujemy zabrać: okulary przeciwsłoneczne, nakrycie głowy np. czapka, chustka, krem z filtrem przeciw słonecznym,
    • karty pamięci do aparatu fotograficznego, baterie (Uwaga, baterie w tym power banki, których pojemność wynosi więcej niż 10 000 mAh lub takie, które nie mają informacji o pojemności nie mogą być zabierane na pokład samolotu),
    • leki zażywane regularnie należy ZAWSZE wkładać do bagażu podręcznego. Jeśli w bagażu podręcznym planują Państwo przewozić igły do podawania leku, wówczas niezbędne będzie zaświadczenie w języku polskim i angielskim wydane przez lekarza, zaświadczające o konieczności podania leku, poświadczone pieczątką,
    • podstawowe środki opatrunkowe,
    • przejściówkę do gniazdka elektrycznego,
    • preparat przeciwko komarom,
  • dużych ręczników kąpielowych – są dostępne w każdym pokoju hotelowym oraz na statku
  • grzałek elektrycznych do gotowania wody – pokoje hotelowe wyposażone są w czajniki elektryczne , wrzątek można również uzyskać z baru hotelowego,

W Auckland oraz w Syndey i Melbourne hotele 3* i 4*, pokoje 2- osobowe z łazienkami. Pokoje wyposażone w lodówki, elektryczny czajnik, filiżanki, talerzyki (jest też kawa i herbata). Uprzejmie informujemy, że w hotelach w Australii i w Nowej Zelandii obowiązuje zupełny zakaz palenia. W większości hoteli można wypożyczyć żelazko oraz skorzystać z usług pralni hotelowej. W hotelach przy meldowaniu może być wymagane okazanie karty kredytowej jako gwarancji za korzystanie z mini barów, rozmów telefonicznych w pokojach lub w przypadku poważnych zniszczeń dokonanych przez klientów w pokoju.

Doba hotelowa trwa, w zależności od hotelu, od godziny 12:00-14:00 do godz. 12:00 dnia następnego.  UWAGA: Ze względu na bardzo wczesny przylot do Auckland pokoje hotelowe nie będą jeszcze dostępne. Zapewnimy jednak Państwo śniadanie w hotelu po którym odbędzie się część zwiedzania miasta. Po otrzymaniu przez pilota potwierdzenia z hotelu o możliwości zakwaterowania, grupa pojedzie do hotelu.

W części objazdowej imprezy przed i po rejsie ze względu na bogaty program zwiedzania, zazwyczaj nie ma możliwości powrotu do hotelu w ciągu dnia (grupa wyjeżdża rano po śniadaniu, a wraca wieczorem po kolacji).

 Podczas rejsu statkiem NCL Norwegian Jewel, będą Państwo zakwaterowani w kabinach 2-os z balkonami. Kabiny wyposażone są w telewizor (z kilkoma kanałami; informacyjne, filmowe, muzyczne, wewnętrzne statkowe), lodówkę, minibar (płatny dodatkowo wg cennika), suszarkę. W kabinach ze względów bezpieczeństwa nie ma czajnika.

Codziennie będą Państwo otrzymywać do kabiny gazetkę pokładową w języku angielskim.

Nowa Zelandia: duża rozciągłość południkowa oznacza spore różnice klimatyczne: od podzwrotnikowego na krańcu północnym do umiarkowanego w regionach południowych, gdzie roczne wahania temperatur wynoszą kilka stopni. Wyspy leżą w strefie klimatu morskiego, co oznacza, że zmiany pogody bywają tutaj zdumiewająco gwałtowne i trzeba być przygotowanym na cztery pory roku w ciągu jednego dnia. Główny sezon turystyczny w Nowej Zelandii obejmuje cieplejsze miesiące, zasadniczo od listopada do marca, ale ośrodki narciarskie, takie jak Queenstown, działają przez cały rok. Najcieplejsze miesiące to grudzień, styczeń i luty, a najzimniejsze - czerwiec, lipiec i sierpień. Na północy Nowej Zelandii panuje klimat określany jako śródziemnomorski, z krótką łagodną zimą i długim latem. Klimat na południu jest umiarkowany, zimą od czasu do czasu zdarza się mróz. W lutym temperatura powietrza w Auckland to średnio 15 - 23 stopnie C. W Queenstown jest to 10-23°C.

Australia: większość terytorium Australii położona jest w strefie klimatu zwrotnikowego kontynentalnego suchego lub wybitnie suchego. Wschodnie rejony kraju mają klimat wilgotny, tereny północne leżą w strefie klimatów równikowych. Na południowo - zachodnich i południowo - wschodnich wybrzeżach występuje klimat podzwrotnikowy morski.

Średnie najwyższych (W) i najniższych (N) temperatur w wybranych miejscach w Nowej Zelandii i Australii, podane w °C

Miesiąc

Auckland

Rotorua

Wellington

Sydney

Melbourne

W

N

W

N

W

N

W

N

W

N

I

21

17

23

12

20

13

25

18

27

19

II

22

17

23

12

20

13

25

19

24

19

III

20

17

21

11

19

12

24

17

21

18

IV

19

13

18

8

16

10

22

14

17

16

V

15

11

15

5

14

8

19

12

14

14

VI

14

10

12

4

12

6

17

10

14

11

VII

12

9

12

3

11

6

16

8

14

10

VIII

13

10

13

4

12

6

18

9

14

11

IX

14

10

14

6

13

7

20

12

17

12

X

15

13

16

7

15

9

21

13

20

13

XI

18

14

19

9

16

10

22

15

23

16

XII

19

16

20

11

18

12

24

17

25

18



Polska – Nowa Zelandia: + 12 godzin

Polska – Australia (Sydney): + 10 godzin

Najlepiej zabrać ze sobą zarówno gotówkę, jak i karty kredytowe. Nigdy jednak nie należy trzymać ich w jednym miejscu. Dobrze jest również gotówkę rozłożyć na cześci. Przyda się specjalna torebka zawieszana na szyi bądź pasek z kilkoma kieszeniami, gdzie można trzymać pieniądze. Bezwzględnie należy pilnować pieniędzy w takich sytuacjach jak przepakowywanie, zakupy czy wymiana waluty.

Większość serwisu, który mają Państwo na statku jest już opłacona (napiwki na statku, pakiet napojów, butelka wody mineralnej dziennie na osobę).

UWAGA: Przy wejściu na statek, rejestracji dokumentów i wystawianiu Karty Pokładowej, należy zabezpieczyć swój pobyt na statku depozytem. Może to być zabezpieczenie kartą kredytową: Visa, MasterCard, American Express, Discover, JCB Card, Diner's Club (radzimy nie używać kart debetowych ponieważ może być wymagane dodatkowe potwierdzenie z banku) lub należy wpłacić depozyt gotówkowy w wysokości 450 USD/os., który zostanie rozliczony ostatniego dnia rejsu przed zejściem ze statku (trzeba dopłacić różnicę lub odebrać nadpłatę). Wymaga to zgłoszenia się przed zejściem ze statku do biura obsługi celem rozliczenia depozytu. Przy większych wydatkach można zostać poproszonym o uzupełnienie wpłaconego depozytu.  

W przypadku korzystania z usług nie objętych ceną rejsu lub np. podczas zakupów w jednym z pokładowych sklepów, wszystkie płatności dokonywane są przy użyciu Karty Pokładowej i rozliczane dopiero ostatniego dnia rejsu. Na pokładzie statku obowiązują rozliczenia bezgotówkowe. Każda rzecz wymagająca zapłaty (pralnia, zakupy w sklepie, restauracja nie objęta opłatą za rejs, korzystanie z zabiegów odnowy biologicznej, alkohole itp.), rejestrowana jest na koncie danej osoby, przy użyciu Karty Pokładowej stanowiącej jednocześnie klucz do drzwi kabiny. Szczegółowy wykaz wszystkich obciążeń karty pokładowej dostarczany jest do kabiny ostatniego dnia rejsu. Rozliczenie rachunku Karty Pokładowej następuje zatem dopiero w dniu zakończenia rejsu.

Wyjątek stanowi KASYNO. Opłaty za żetony w kasynie realizowane za pomocą Karty Pokładowej są ograniczone. Dodatkowe fundusze przeznaczone na kasyno mogą być uzyskane innymi drogami, np. poprzez dodatkową akredytację swojej prywatnej karty kredytowej bądź przez dodatkową wpłatę gotówkową. Dodatkowe fundusze na kasyno mogą być obciążone opłatami manipulacyjnymi. 

UWAGAKartę Pokładową należy zawsze mieć przy sobie (szczególnie podczas zejścia ze statku i wejścia na statek w portach), a ewentualne jej zagubienie należy zgłosić natychmiast w biurze obsługi na statku.

Sugerujemy zabranie ze sobą i zabieranie na wycieczki w portach kserokopii strony ze zdjęciem z paszportu lub innego dokumentu ze zdjęciem.

AUTOKAR

Podczas części objazdowej oraz podczas wycieczek w czasie rejsu grupa przemieszcza się autokarami dostosowanymi do liczebności grupy. Kolejność zapisu na wycieczkę decyduje o wyborze zajmowanych miejsc w autokarze podczas objazdów. 

SAMOLOTY

Zgodnie z programem wycieczki w Australii będzie jeden przelot wewnętrzny między Sydney a Melbourne. Bilety będą w posiadaniu przewodnika lub pilota.

Na trasie wewnętrznej obowiązują te same zasady przewozu bagażu, co podczas przelotów międzynarodowych.

Śniadania spożywane są w hotelu. Zazwyczaj mają formę bufetu, czasami jest to śniadanie kontynentalne. Obiadokolacje serwowane są w restauracjach poza hotelem.

Na wyżywienie nie wymienione w programie, należy przeznaczyć w Australii i Nowej Zelandii średnio 45-50 AUD dziennie. Podobnie jak w innych krajach, przyjętym zwyczajem jest dawanie napiwków w wysokości ok. 10% od kwoty rachunku. 

UWAGA!!! Zwracamy uwagę na zakaz wwożenia żywności do Australii i Nowej Zelandii

Na statku oferowany jest szeroki wybór kulinarnych przysmaków, które zadowolą każde podniebienie. Posiłki wliczone w cenę rejsu serwowane są  w dwóch głównych restauracjach oraz w restauracji bufetowej. Główne sale restauracyjne oferują codziennie zmieniające się menu, oryginalne dania szefa kuchni i starannie dobrane wina (dodatkowo płatne), gwarantujące inną kulinarną przygodę przy każdej wizycie. Mogą też Państwo korzystać z oferty restauracji azjatyckiej, barów serwujących dania grillowane, kawiarni czy cocktail barów.

Ponieważ podróżują Państwo razem, nasza grupa będzie miała wyznaczoną godzinę, restaurację, stoliki oraz kelnera obsługującego Państwa podczas całego rejsu. 

Poza klasycznymi restauracjami, można zdecydować się na coś szczególnego. Ze względu na duże zainteresowanie, wskazana jest tu wcześniejsza rezerwacja stolika. Restauracje takie są dodatkowo płatne (ponosi się opłatę rezerwacyjną – zwykle ok. 20 – 75 USD/os. lub płaci wg cennika z karty). Do wyboru są restauracje: japońskia Teppanyaki, włoska La Cucina Italian Restaurant, francuska Le Bistro, sushi, Cagney's Steakhouse, czy brazylijska Moderno Churrascaria 

Więcej informacji o restauracjach znajdą Państwo na stronie:  https://www.ncl.com/fr/en/whats-on-board 

Jeśli będą Państwo chcieli spędzać maksymalnie dużo czasu na basenie, wówczas można zrezygnować z kolacji w restauracjach. Szybkie, smaczne i apetyczne rzeczy można zjeść w restauracji  bufetowej. Można również zabrać z nich jedzenie na wynos i zjeść przy basenie.

Grupie towarzyszy licencjonowany polski pilot wycieczek, który spotyka się z grupą w dniu wylotu na lotnisku w Warszawie. W Nowej Zelandii zapewniamy kierowców – przewodników towarzyszących grupie podczas podróży po Wyspie Północnej i podczas wycieczek w portach.  W każdym mieście w Australii grupie towarzyszyć będą również kierowcy - przewodnicy. Są to przewodnicy posługujący się językiem angielskim. Pilot nie oprowadza grup po obiektach muzealnych, jednak służy zawsze swoją wiedzą i doświadczeniem. W niektórych miejscach są dodatkowi przewodnicy lokalni (np. w muzeach).

Podczas rejsu pilot wycieczki płynie z grupą i towarzyszy podczas wycieczek odbywających się w czasie rejsu.

Nowa Zelandia: 1 NZD = około 2,45 PLN dolar nowozelandzki

Australia: 1 AUD =  około 2,65 PLN dolar australijski

W Polsce można zakupić dolary australijskie, które można swobodnie wymienić na dolary nowozelandzkie na miejscu. Jeżeli są Państwo w posiadaniu dolarów amerykańskich, to te można swobodnie wymieniać na miejscu zarówno na dolary australijskie, jak i nowozelandzkie. Lepszy przelicznik mają dolary amerykańskie niż euro.

Ideą CT Poland jako biura specjalizującego się w organizacji wycieczek jest jak najpełniejsza prezentacja odwiedzanego kraju. Wiele imprez oferowanych przez inne biura jako opcjonalne punkty programu, u nas wliczone są w cenę imprezy. Bogate programy stwarzają stosunkowo mało okazji do ich fakultatywnego uzupełniania. Oferowane na miejscu fakultety stanowią propozycję lokalnych przewodników i mogą odbywać się tylko pod warunkiem zrealizowania głównych punktów programu. Cena wycieczek fakultatywnych uzależniona jest od ilości osób  w nich uczestniczących. Informacji na temat ewentualnych wycieczek fakultatywnych przekaże Państwu pilot.

Podczas rejsu zwiedzanie poszczególnych miejsc w formie wycieczek ujęte jest w cenie wycieczki. Będą to wycieczki w Gisborne, Wellington, Akaroa oraz Dunedin. Jedynym portem gdzie faktycznie będzie czas wolny będzie Picton. W tym porcie statek będzie stał bardzo blisko miasta i można je zwiedzić samodzielnie lub z naszym pilotem, który zaproponuje wspólny spacer. Można też skorzystać z wycieczek oferowanych przez armatora. Takie wycieczki można wykupić jeszcze przed rejsem (płacąc kartą  kredytową) lub po wejściu na statek. Armator ma w ofercie dwie wycieczki: Marlborough Memories w cenie od 136 USD /os oraz Greenshell Mussel Cruise w cenie od 172 USD/os. Osoby chętne do wykupienia wycieczki przed rejsem proszone są o kontakt z naszym biurem.

Podczas pobytu w Sydney w programie jest fakultatywny wjazd na Sydney Tower.  Bilety na wieżę kosztują od około 20 AUD/os dorosłą (w przypadku biletów grupowych) do około 30 AUD/os dorosłą (bilet indywidualny). 

ZWIEDZANIE: Ze względu na rozległe i długotrwałe pożary w Australii, wycieczka do Parku Narodowego Gór Błękitnych zaplanowana na 15 dzień wycieczki, może zostać odwołana lub zostanie zaproponowany program zastępczy. O aktualnej sytuacji poinformuje Państwa nasz pilot.

Pierwszego dnia wycieczki na ręce pilota należy przekazać kwotę na zwyczajowe napiwki dla kierowcy-przewodnika. W cenę wycieczki nie są wliczone napiwki za usługi bagażowe w hotelach.  Napiwki na statku wliczone są w cenę wycieczki.

Polskie telefony komórkowe posiadające roaming działają na Antypodach. Podczas rejsu telefony obsługuje linia satelitarna, co może generować bardzo wysokie koszty.

W większości hoteli możliwe jest korzystanie z sieci wi-fi. Internet w hotelach może być płatny.

Internet na statku jest dostępny, ale tylko w formie satelitarnej. Jest bardzo kosztowny, powyżej kilkuset USD. Dostępne są pakiety internetowe. Pilot wycieczki udzieli informacji w jaki sposób je zakupić. W cenie wyjazdu oferujemy pakiet 60 min Internetu na cały rejs.

230V / 50Hz.  W hotelach potrzebna jest przejściówka.

Typ wtyczki, dostępny w Nowej Zelandii i Australii.

NOWA ZELANDIA: Podróżnych nie obowiązują szczepienia ochronne. Na terenie kraju nie występują szczególne zagrożenia sanitarno-epidemiologiczne. Opieka medyczna jest powszechnie dostępna; w większych miastach niektóre kliniki czynne są całą dobę. Ceny podstawowych porad lekarskich: internista 50-100 NZD, specjalista 80-200 NZD (należy mieć skierowanie od internisty - poza chirurgią), dentysta 50-200 NZD. Opłata w szpitalach publicznych wynosi od 350 NZD za dobę (bez kosztów leczenia, zabiegów, operacji itp.).

AUSTRALIA: Poważnym zagrożeniem dla życia i zdrowia turystów mogą być jadowite węże i pająki. Opieka medyczna jest jednak dobrze przygotowana na leczenie skutków ukąszeń. Dostęp do opieki medycznej jest łatwy. Doba w szpitalu kosztuje ok. 800 AUD. Koszt standardowej wizyty lekarskiej wynosi ok. 60 AUD.

Różnica flory bakteryjnej może być kłopotliwa dla osób o zwiększonej wrażliwości. Należy pamiętać, aby często myć i dezynfekować ręce. Tempo zwiedzania dostosowane jest do kondycji przeciętnego turysty.

NOWA ZELANDIA: PRZEPISY CELNE

Nie ma ograniczeń przy wwozie, wymianie i wywozie środków płatniczych, jednak przy wwożeniu lub wywożeniu gotówki o wartości przekraczającej 10 tys. NZD należy wypełnić formularz Border Cash Report. Obowiązuje bezwzględny zakaz wwożenia artykułów spożywczych, owoców, roślin, nasion, kwiatów itp. Zezwala się na przywóz produktów spożywczych fabrycznie zapakowanych, zawierających na opakowaniu szczegółową informację w języku angielskim o składzie i nazwę kraju pochodzenia. Produkty te należy bezwzględnie wpisać do deklaracji celnej i na polecenie celnika okazać do skontrolowania. Wszystkie bagaże są prześwietlane - ujawnienie produktu nie zgłoszonego w deklaracji celnej powoduje automatyczne ukaranie podróżnego mandatem w wysokości minimum 200 NZD. Osoba, która ukończyła 18 lat, może wwieźć 50 sztuk papierosów lub 50 gramów tytoniu lub cygar (waga wwożonych różnych wyrobów tytoniowych nie może przekroczyć 50 gramów) oraz 3 butelki alkoholu o pojemności do 1,125 litra. Turyści mogą zrobić zakupy w strefie wolnocłowej lotniska przed kontrolą paszportową. Podróżny jest uprawniony do wwozu bez opłat celnych (poza rzeczami osobistymi) przedmiotów przeznaczonych na własny użytek i prezentów o łącznej wartości do 700 NZD. Nie ma możliwości uzyskania zwrotu podatku GST (VAT) pobieranego przy zakupach towarów i usług (wynosi on 15%). Niektóre sklepy oferują zwolnienie z podatku GST, gdy nabywca zleca wysłanie produktu na adres zagraniczny.

Poniższy link przedstawia dodatkowe informacje dotyczące leków i substancji niedozwolonych lub tych, których wwóz na teren NZ jest ograniczony:

http://www.customs.govt.nz/features/prohibited/imports/Pages/default.aspx#   

AUSTRALIA: PRZEPISY CELNE

Nie ma limitów przy wwozie i wywozie środków pieniężnych. Obowiązuje jednak zgłoszenie wwozu lub wywozu gotówki o wartości przekraczającej 10 tys. AUD. Całkowicie zakazany jest wwóz żywności, roślin, zwierząt i skór zwierzęcych. 

Osoby powyżej 18 rż. mogą wwieźć do 50 papierosów lub do 50 g wyrobów tytoniowych, dodatkowo nie więcej niż 1 otwartą paczkę papierosów zawierającą do 25 szt. papierosów. Takie osoby mogą również wwieźć do 2.25 l alkoholu. 

Informacje dotyczące tego co należy zgłaszać przy wjeździe znajdą Państwo tu:

http://www.agriculture.gov.au/travelling/bringing-mailing-goods

 PRZEPISY PRAWNE

Władze australijskie przewidują wysokie kary więzienia (łącznie z dożywociem) za posiadanie narkotyków i obrót nimi. W przypadku zatrzymania lub aresztowania obywatel polski ma prawo do kontaktu z konsulem. 

Skrócone przepisy celne i dewizowe dotyczące RP znajdą Państwo na stronie www:

http://www.mf.gov.pl

Uczestnik imprezy organizowanej przez Biuro Podróży CT Poland jest ubezpieczony w Towarzystwie Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska S.A. Ubezpieczenie obejmuje pokrycie kosztów leczenia i pomoc w podróży (assistance) do 140 000 PLN na każde zdarzenie (w tym, na podstawie dodatkowej umowy zawartej pomiędzy Biurem Podróży CT Poland a TUiR 
Allianz, ryzyko zaostrzeń i powikłań chorób przewlekłych)
; wypłatę świadczenia związanego z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu z tytułu następstwa nieszczęśliwego wypadku do 10 000 PLN; pokrycie kosztów utraty lub opóźnienia dostarczenia bagażu podróżnego do 1000 PLN. Szczegółowe informacje można znaleźć w „Ogólnych warunkach ubezpieczenia w podróży zagranicznej GLOBTROTER”. Prosimy o dokładne zapoznanie się z warunkami ubezpieczenia, w szczególności z częścią „Wyłączenia odpowiedzialności”.

Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Nowej Zelandii

Ambasador: Beata Stoczyńska

Nowa Zelandia, Wellington, Level 9, City Chambers, 142-144 Featherston St. Wellington,

Tel.: +64 4 499 7844 Tel. dyżurny: +64 21 903 319 Faks: +64 4 499 7846

wellington.amb.sekretariat@msz.gov.pl

 

Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Związku Australijskim

Ambasador: Paweł Milewski

Australia, Canberra, 7 Turrana Street, Yarralumla, 2600 ACT

Tel.: +61 2 6273 1211 Tel.: +61 2 62721000 Tel.: +61 2 6273 1208 Tel. dyżurny: +61 411 540 466 Faks: +61 2 6273 3184

canberra.amb.sekretariat@msz.gov.pl

 

Konsulat Generalny Rzeczypospolitej Polskiej w Sydney

Konsul Generalny: Regina Jurkowska

Australia, Sydney, 10 Trelawney Street, Woollahra NSW 2025

Tel.: +61 2 9363 9816 Tel. dyżurny: +61 419 488 677 Faks: +61 2 9327 2216

sydney.kg.sekretariat@msz.gov.pl

Nowa Zelandia: Urzędy i banki czynne są od poniedziałku do piątku w godz. 9.30-16.30. W okresie od 24 grudnia do 3 stycznia większość urzędów jest zamknięta dla interesantów.

Kraj jest położony w strefie sejsmicznej.

Nad Nową Zelandią znajduje się dziura ozonowa, co sprawia, że oddziaływanie promieni słonecznych jest bardziej intensywne (o 40%) niż w Europie. Zaleca się stosowanie odpowiednich środków do ochrony przed ich działaniem.

W Australii akceptowane są karty kredytowe wszystkich większych banków działających na świecie.

Należy bezwzględnie stosować się do wszelkich zaleceń umieszczonych na tablicach, które ostrzegają przed niebezpiecznymi drapieżnikami (krokodyle, rekiny, meduzy) i innego rodzaju zagrożeniami dla zdrowia i życia.

Słońce w okresie letnim operuje bardzo intensywnie - niezbędne jest stosowanie kremów z filtrami UV 30+ i noszenie ciemnych okularów. 

Podczas rejsu będą Państwo podróżowali statkiem Norwegian Jewel.

Statek jest przedstawicielem klasy statków armatora, którą nazwał „Jewel Class”, szczycącą się m.in. największymi apartamentami na morzu. Jeśli chodzi o rozrywkę, na statku znajduje się: 16 lokali gastronomicznych, 15 barów i klubów nocnych, cyrk akrobatyczny Le Cirque Bijou, teatr z przedstawieniem Velvet, baseny, jacuzzi,  SPA, fitness, kasyno oraz sklepy. Statek może zabrać na pokład 2376 pasażerów oraz 1069 osób załogi. 

Dokładną prezentację statku NCL Norwegian Jewel znajdą Państwo na stronie armatora:

https://www.ncl.com/fr/en/cruise-ship/jewel  

ETYKIETA

Dress code w liniach NCL jest dość swobodny. Linia stosuje politykę „Freedom of Freestyle Cruising”. Obowiązuje swobodny strój o każdej porze dnia. Takie sformułowanie wg armatora, jeśli chodzi o panie, obejmuje letnie i codzienne sukienki, spódnice, spodnie, szorty, dżinsy i topy. Spodnie (łącznie z dżinsami), szorty i codzienne koszule są odpowiednie dla mężczyzn. Stroje kąpielowe są akceptowane w restauracji bufetowej i na świeżym powietrzu, ale wymagane jest nakrycie koszulą lub innym ubraniem oraz obuwie.

Należy pamiętać aby zapakować sweter - klimatyzacja w pomieszczeniach może być dotkliwa. Dzieci do 12 roku życia mogą nosić szorty we wszystkich restauracjach na statku.

Pomimo dowolności ubioru linia ma jednak uwagę: chcemy, abyś czuł się komfortowo, ale podkoszulki męskie, klapki, czapki baseballowe, dżinsy, które są zbyt wyblakłe, z dziurami lub noszone poniżej bioder, nie są dozwolone w głównych restauracjach oraz w specjalistycznych restauracjach.

Ubiór  Smart Casual obowiązuje w restauracjach. W przypadku kobiet obejmuje spodnie lub dżinsy, sukienki, spódnice i topy. Dla mężczyzn to jeansy lub inne spodnie oraz buty z odkrytymi palcami. Podczas rejsu odbywają się wydarzenia specjalne takie jak wieczory tematyczne i imprezy. Podczas rejsu może być zorganizowane wydarzenie, jakim jest Norwegian's Night Out. Jest to idealna okazja, aby ubrać się bardziej elegancko. Warto też spakować zestaw białych ubrań na imprezę zwaną White Hot Party. 

  • Palenie tytoniu jest zabronione niemal we wszystkich strefach publicznych (w restauracjach, bufetach, w teatrze czy w pozostałych pomieszczeniach scenicznych). Pasażerowie proszeni są o powstrzymanie się od palenia cygar i fajek we wszystkich przestrzeniach publicznych (chyba, że jest to dozwolone a miejsce oznaczone). Jeśli będą Państwo palić, należy zawsze przestrzegać związanych z tym procedur bezpieczeństwa. 
  • Filmowanie jest dozwolone na pokładzie statku pod warunkiem zachowania prywatności pozostałych uczestników rejsu. Fotografowanie bądź nagrywanie występów scenicznych na statku jest całkowicie zabronione prawem autorskim. 

ROZRYWKA

Wieczorne życie na statku oferuje wiele atrakcji. Aktorzy i muzycy to prawdziwi profesjonaliści. 

DODATKOWE INFORMACJE:

  • na pokładzie statku istnieje możliwość korzystania z pralni (dodatkowo płatne).
  • Pierwszego dnia na statku będzie przeprowadzone szkolenie bezpieczeństwa. Jest ono obowiązkowe dla wszystkich pasażerów. 
  • Więcej szczegółów na temat organizacji czasu i zasad obowiązujących na statku udzieli pilot.

 

Na początku rejsu zostanie zorganizowane spotkanie organizacyjne dla naszej grupy na statku, podczas którego pilot przekaże najważniejsze informacje. 

UWAGA: wszystkie opłaty za dodatkowe napoje alkoholowe nie objęte pakietem objęte są dodatkową 15% opłatą tzw. service charge. 

CO ZABRAĆ NA REJS :

  • walutę: dolary amerykańskie na wpłacenie depozytu lub kartę kredytową.

Cena za osobę: